jak nastavit dve VOIP brany proti sobe

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 21 15:10:44 CEST 2010

> Zdravim.
> Nikdy jsem to nedelal ale chtel bych propojit dve mista pomoci VoIP bran.
> Jsou dve mista X a Y obe maji pevne IP adresy. Ted bych je potreboval dat
> proti sobe aby udelaly nejaky most. Prakticky se z ustredny pusti jedna
> klapka pres ty brany dal, do jineho mista. Dostaly se mi do rukou dve brany
> TelcoSystem AC-211N, ktere drive behaly jako VoIP telefon od Volny. Jak je
> mam nastavit aby na sebe videly a proslo pres ne volani? Nemate nekdo navod
> v cestine?
> Dik vsem.

> [...]
Zdravim,
  jak jsem zbezne nahledl do dokumentace uvedenych bran, maji 2 FXS porty.
To znamena, ze do nich lze zapojit 2 telefony. Nemaji vsak zadny FXO port,
takze nejsou schopny pripojit linku (klapku) z ustredny. Na to byste potreboval
jiny typ brany, napr. Linksys SPA3100, SPA3000 nebo obdobny.
  Navod bude odviset od typu pouzite brany a nejsem si jist, zda v cestine neco
bude k dispozici.
  Zdravi Pavel