Umela zatez a parazitni vyzarovani

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Červen 21 14:42:25 CEST 2010

Koaxy mám různé , kvalitnější i ty staré, ethernetové , je to s nimi šul nul stejné.

PP
> Od: "andrej jancura"
> Komu: HW-news
> Datum: 21.06.2010 13:36
> Předmět: Re: Umela zatez a parazitni vyzarovani

Ahoj,

male poznamky ku obrazku c.1. Mam pocit, ze ste pouzil klasicky pocitacovy kabel z dob sieti pred ethernetom... Na tie merania musite mat poriadny koaxial, ktory sa neda len tak lahko prehnut a zalomit. Potom ma na tom obrazku zaujalo zavesenie anteny a umelej zataze na prvok anteny. Ako pozeram, tak pozeram, spagatom to asi nebude pripevnene. Ak vylucite problemy s konektorom, ktore tu spomenul Tomas, si myslim, ze trochu to svietit bude tak ci tak, pretoze cistu nulu mate akurat na konektore tracking generatora. Okrem toho sa vasa zataz nechova ako cisty R ale kombinacia R+C. Ale to su uz moc velke detaily.

A.

p.s.: Vy mate hodinky JVD Steel?!