akcny clen - motorizovany posun

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červen 21 10:40:06 CEST 2010

Kolegovia,

s uspechom pouzivam v jednej aplikacii nieco taketo od firmy Standa
http://www.standa.lt/products/catalog/motorised_positioners?item=242&prod=motorized_stage
Nie je to nic zazracne, proste krokovy motor na zakladovej doske, so
zavitovou tycou, ktora pohybuje pohyblivym stolcekom. Medzi zakladovou
doskou a pohyblivym stlocekom tym padom nastava definovany posuv.
Teraz by som potreboval nieco s cca o jeden rad vyssim vykonom (tamto
dokaze vyvinut silu 80N, potrebujem asi tak 400N), pricom rozlisenie
take ako ma horeuvedeny vyrobok (1um) nepotrebujem. Firma Standa
ponuka aj take vyrobky, ale su na moj vkus trochu prilis drahe (radovo
tisice EUR).
Kedze je tu vela ludi, ktori maju strojarcinu viac v krvi ako ja,
nevie mi niekto poradit, kde by sa dalo zohnat nieco podobne?
Potrebujem cca 1-2 kusy. A len hotove riesnia, naozaj nemam vybavenie
na to, aby som to vyrabal.

Dakujem,

J.