IR prijimace TSOP48?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Sobota Červen 19 00:57:47 CEST 2010

Plany imperialistu hati nejen vepri boubelati.
Popisu aplikaci, potrebuji pocitat lidi, ktere vstoupi nebo vystoupi z daneho prostoru , pricemz se ma sledovat i smer, kterym se pohybovali.
Predstava byla, ze vezmu rekmeme 56kHz a 40kHz TSOP48, umistim je cca 5-10cm od sebe, proti nim umistim vysilaci diody, to  cele 4x ( ctyri vstupy).
Fungovalo by to pak tak, ze by se 20x bliklo na 56kHz nasledne 20x na 40kHz, nasledne by se vyhodnocovalo kde a zda nejdrive na 40 ci 56 doslo k zastineni
prijimace.
Pokud to ma tak mizerou selektivitu, nema cenu si komplikovat zivot a mohu zustat u jedne nosne a vyhodnocovat ciste jen, ktery prijimac se zastini drive.
Resenim by bylo i kombinovat strany, tedy jednou z prava do leva a podruhe naopak, ale prijde mi to mechanicky slozitejsi.
Pavel

>Nejsou. Selektivita je velmi spatna.
Dokonce pravdepodobne budete moct vysilat na 40 kHz a prijimat to
tim 56 kHz prijimacem, jen bude mit mensi citlivost.
Vyzkouseno.

rollfree

1. Jsou vedle sebe schopny fungovat dva prijimace, rekneme jeden na 40 a druhy na 56kHz nebo se mi to kak jako tak vzajemne zahlti svetlem z vysilaci diody toho druheho?