prva letna hw... - Re: OT: Páteční kolotočářský příspěvek

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červen 18 14:09:10 CEST 2010

no to sa teraz uz tazko zariadi, ale kedze si musim zacat vyberat
dovolenku aby neprepadla rozmyslam ze budem chodit kazde 3-4 tyzdne,
urcite mozeme nieco zorganizovat. Tesim sa uz teraz.
b.