SHT-11 na sdilene I2C?

jevem jevem na email.cz
Pátek Červen 18 11:57:12 CEST 2010

Ono to asi není čistokrevné I2C. Ono to tam posílá časově závislý nějaký
konec měření tuším. Kdysi jsem si s tím hrál a udělal jsem to tak, že 1 fous
byl společný pro EEPROM i SHT a druhý byl separátní pro každou periferii.
Jestli by to ale šlo dát dohromady na jedny fousy, tak to by chtělo trošičku
poštudovat. A jestli to půjde na HW I2C, to by asi mohlo záležtet na daném
MCU.
Jirka

----- Original Message -----
From: "www www" <asrock70 na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 18, 2010 10:30 AM
Subject: SHT-11 na sdilene I2C?

Tyto sensory jsem sice jiz parkrat pouzil, ale vzdy na vyhrazenych fousech a
s sw generovanym SCK, tedy s prihnutym ukazkouvym kodme od vyrobce, nijak
zvlast jsem to nestudoval nebo od te doby uspesne zapomel.
Lze tyto sensory pouzivat na sdilene sbernici I2C , treba s nejakakou
seriovou EEPROM nebo to bude delat psi kusy diky tomu, ze se SHT11 nijak
specialne neadresuje?

A pro jistotu, neni nejaky problem v pouziti SHT11 na hw I2C procesoru ,
tedy SLK generovane hw procesorem?

Dekuji

Jirka