OT Plasic mravencu

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Červen 17 17:53:25 CEST 2010

Přesně neodpovím, změnila se i výška, asi o 30cm níž.
Píchnul jsem to do výlezové díry v zemi, a po jisté době byli pod
asfaltem chodníku na vnější straně betonové podezdívky plotu,
horizontální vzdálenost nového výlezu .5m. Možná už dříve sem zasahoval
výběžek toho jejich hnízda?
Mšice na stromě chodí dojit doposud, učel to nesplnilo.
Lubor