Stripky ze statnic

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Červen 17 08:56:38 CEST 2010

Prosel jsem. Komise se nade mnou smilovala. Ne ze bych zase vubec neznal pravidla ceskeho jazyka, ale neumim je moc
pouzivat. Nekdo mi vysvetloval, ze je to nejaka porucha, nebo ci co, ale koho to zajima, ze.

Musim si to po sobe pomalu a trpelive precist a vsechno si zduvodnovat. Stoji to strasne casu, takze kdyz nemam cas, tak
to po sobe prilis nectu. No a s timhle se ucte cizi jazyky. Nez slozim dohromady vetu, protistrana mysli ze nerozumite :-(

Nabodenicka jsou technicky problem, na nemecke klavesnici nejak nejsou a ja nevim jak se na woknech nastavuje klavesnice;
pouzivam vlastni layout.

ced