Stripky ze statnic

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Středa Červen 16 22:53:05 CEST 2010

U maturity po me chtely dostat kolik je 4x4. Tvrdil jsem ze 4 a nechapal jsem, co je na tom spatne. Po dvou minutach
udesne paniky me doslo kolik to vlastne je a dal jsem se trosku dohromady. Ale kdyby pritomni ty dve minuty trpelive
nepockali, tak jsem byl v ... no byl bez maturity. Lide obcas znervozni a padaji z nich desne kraviny. Bohuzel z nektery
jsou zrejme nevozni neustale.

ced