Xilinx ISE 12, po nainstalovani sa nespusti

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Červen 16 19:58:12 CEST 2010

Zdravim konferenci
Tak mam tu este jeden problem s XILINX ISE. Rozhodol som sa ho po
uspesnom spojazdneni JTAGu nainstalovat na desktop. Instalacia
bezproblemova (iba trosku dlha ale to sa pri tolkych GB da cakat)
Problem nastal ked som prave cerstvo nainstalovane ISE chcel pustit.
Naskocila uvodna obrazovka zablikal load ako zobrazije nacitavane subory
a odrazu nic, ziadne okno ani naznak ze by sa pustilo a potom zavrelo.
Len v procesoch zostalo bezat ise.exe a _pn.exe.
Pocitac Intel core2duo, WIN XP cz SP2, 2GB RAM prebehnuta memtestom...
Skusal som aj obnovit instalaciu z doby ked na kompe nebolo ziadne ISE a
znova nainstalovat do cisteho zeleza, vysledok rovnaky. Pokus som este
zopakoval z inou zalohou, ISE sa RAZ podarilo pustit a odvtedy to iste.
Jediny rozdiel bol ze vtedy nabehlo este som neodklepol finish na
skoncenej instalacii. Cize este tam bolo pustene okno instalatora aj ked
uz instalacia bola hotova.
Uz som z toho zufaly nemam tusenia cim to moze byt, google neporadil tak
sa pytm tu.
Samozrejme restart kompu alebo novu instalaciu a vybrat/nevybrat
pouzitie nastaveni z predosleho ISE som skusal.

Za kazdu radu dakujem.