[OT] Avast 5

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Červen 16 13:52:22 CEST 2010

No tak nevim prochazim forum a na webovy stit si stezuje hodne lidi. Odpovedi ruzne, ale nikde nevidim vyjadreni od tvurcu Avastu.
Jdu volat, doufam ze vezmou telefon....

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Jindrich Kubec
  To: HW-news
  Cc: HW-News
  Sent: Tuesday, June 15, 2010 12:21 PM
  Subject: Re: [OT] Avast 5

  At 12:01 15.6.2010, Michal Gregor wrote:
  >Poridil jsem si Avast 5. Bohuzel u nove verze
  >nejde Webovy a mailovy stit. Nefunguje posta a
  >internetove stranky. (Po vypnuti jde)
  >Nevite co s tim? Psal jsem jim mail pred tydnem
  >a zatim zadna odpoved neprisla.

  Chtel jsem vas tiket escalovat, ale bohuzel jsem
  nebyl schopen ho vyhledat - ani podle jmena, ani
  podle emailu, ani podle klicovych slov. Nasel
  jsem jen 166 dni stary a zodpovezeny tiket ;)

  Vetsina odpovedi supportu na podobny problem se nese v tomto duchu:
  Zkontrolujte si nastavení firewallu. Pro správný
  chod Webshieldu (ashWebSv.exe nebo aswWebSv.exe)
  potrebuje oprávnení pro prístup k Internetu na
  port TCP 80 a povolení chovat se jako server a
  akceptovat príchozí spojení z localhostu
  (lokálního pocítace) na TCP port 12080.

                   Jindrich Kubec