Zdroj tlakoveho vzduchu

Pavel Hudecek phudecek na tiscali.cz
Středa Červen 16 13:55:58 CEST 2010

Též v GM jsem si koupil větráček, ale odstředivý a opravdu má katalogový
statický tlak. 100 Pa by neměl být problém. Při ponoření trubičky do vody se
do ní vtlačily asi 3 cm sloupce.

PH

From: "Lubor Otta" <butan na geoinvest.cz>
Potřeboval bych zdroj tlaku vzduchu, cca 100Pa, mizivého prutoku,
napájení 12V.
Koupil jsem si GM malý větráček, 40mm 7000ot/min. a přišrouboval ke
kruhové díře v krabičce. Tlak v krabičce ale je tak 1/10 statatického
tlaku toho větráčku podle katalogu. (.2 inch-H2O je z katalogu)
Měl by někdo nápad na jiné řešení, popřípadě jak tomu větráku pomoci,
nějaké statorové lopatky a pod.?