Spinane zdroje , ceny a tak vubec.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Červen 15 21:50:49 CEST 2010

No rekl bych ze problem se zatuhavanim MCU bude spise v navrhu obvodu,
rozvrzeni soucastek a blokovani, nez tom obvodu. Vzdyt ten princip je
porad stejny, at je to obvod za dvacku nebo za kilo. Pouzivame je casto
a nikdy to netuhne.
Ucinnost pri malych proudech bude mala, ale to plati obecne. Pokud
zarizeni napajite ze site, muze vam to byt jedno, z baterie asi ne.
Ono i obvody co jedou na 500kHz maji pri malych odberech malou ucinnost,
treba http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/tps5410.pdf

Martin Hanek