Xilinx ISE12 problem s Paralel cable III

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Červen 15 21:05:21 CEST 2010

Vlastny kabel ma kusok cez meter ale budiice su nakonci na plosaciku s
konektorom. Ziaden kabel tam nieje. Konektor je priamo zapojeny do dosky
a medzi budicmi a doskou le len par konektorov.
Kabel s ISE9.1 fungoval s danou doskou. Aj teraz najde FPGA a
Platform-flash akurat napalenie nejde. Dokonca platformflash aj napalil
korektne ale FPGA nie...