Xilinx ISE12 problem s Paralel cable III

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Červen 15 20:41:43 CEST 2010

Zdravim
Skusam nove ISE12 a mam "maly" problem. Vsetko fynguje pekne az do
chvile kym nanapalim FPGA. Akykolvek pokus o nahratie bitfile do FPGA
konci "programming failed". Hladal som ci tam niesu nejake moznosti
nastavenia ale nic rozumne som nenasiel. Kabel je prislusenstvo
vyvojovej dosky s Spartan3 3S200 v FG256. Je tu niekto kto by mi vedel
potvrdit alebo vyvratit ze chyba je v mojom "prijimaci"?

Pripadne este jedna otazka. Skusaliste SVF/XSVF napalivat pomocou
FT2232, ak ano akym programom a s akymi skusenostami.

Za akukolvek radu dakujem.