[OT] Avast 5

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 15 14:55:04 CEST 2010

Ano, také se mi to líbilo mnohem více, skvěle zjednodušené získání licence,
velice účelné a přehledné ovládání, bylo mi zatěžko tam tu 4.8 dát zpátky.

----- Původní zpráva -----
Od: <Cihak na dkv.lbc.cd.cz>

Já používám Avasta5 (HOME) od chvíle kdy se objevil a jsem naopak velmi
spokojen. Vše funguje jak má a jak očekávám. Řekl bych že má má mnohem lépe
a logičtěji vyřešené ovládání a zdá se mi být i rychlejší.

Proto mě mrzí, že v práci musím používat verzi 4.8 protože Avast5 prý ještě
nemá vyřešenou aktualizaci z vnitřní podnikové sítě.

Martin.