[OT] Avast 5

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Úterý Červen 15 13:25:33 CEST 2010

Falesnaky jsou problem vsech AV programu a avast4
oproti avastu5 ma jiny engine a cast definic se
take lisi. Proto se muze stat, ze v5 chyta jine
falesnaky. Resenim je jen a pouze je nahlasit
pres program, pak budou odstraneny.
Problem falesnaku je dan mnoha faktory:
a) desetitisici prichozich vzorku _denne_
b) prisernym mnozstvim 'sediveho' softu (cracky,
trainery, patche, opensource forky)
c) paranoiou vyvojaru, kdyz pouzivaji obalky, ktere pouziva i malware.

                 Jindrich Kubec