Digitalizace VHS kazet a magnetofonovych kotoucu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 15 13:05:25 CEST 2010

Kdyby se nikdo nenašel, tak VHS->DVD+R umím, ale jih Moravy.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>

  s digitalizací VHS neporadím, ale na pásky jsem celkem profík.
Zdigitalizuji
vše od celostopého záznamu 76 cm/s po čtvrtsopý 2.38 cm/s, vše při použití
profesionálních studiových strojů (Revox, Uher) a kvalitní zvukovky, včetně
možného postprocesingu (rozsekání na písničky, kmit. korekce, odšumění
atd.).
  Jen jde o čas, dělávám to po práci jako koníčka, tak pokud by šlo o nějaký
rychlý proces, asi bych nestíhal.
  O nějaké "revanši" bychom se domluvili (čokoláda a pod. :-))
    Zdraví Pavel.