OT:Autoalarm

Sudovec sudovec na seznam.cz
Úterý Červen 15 12:09:28 CEST 2010

Dne 15.6.2010 12:00, Dobosz Čestmír napsal(a):
 > Včera jsem chtel pro odlehceni diskuse o Autoalarmu poslat tento
 > obrazek:
 >
 > http://img813.imageshack.us/img813/5831/autoalarm.jpg

Dobré, ale pro cílovou skupinu IMHO moc složitá čeština a tučně mělo být
zvýrazněné - "NENÍ XENON", výška, váha, pistole. Pak to může fungovat.
Takhle to vypadá jako oznámená od MP o špatném parkování.

> A predstavte co se mi odpoledne stalo. Prisel jsem k autu nastartoval,
> a když se ozval zvuk traktoru tak jsem kouknul pod auto abych proveril
> zda nepovolil svar opravovaného vyfuku. A pod autem jsem zjistil ze mi
> někdo během dne mezi 9.15 az 19.00 na docela frekventovanem miste
> flexou urizl katalyzátor. Tak to jen tak pro info at nezapomenete na cidlo
> naklonu při implementaci noveho alarmu do vasich motorových milacku.

A tohle je tedy sila, co si ty lidi nedovoli. I kdyz, zakladni poucka
zlodeje zni - "vystupuj sebevedome, budes nenapadny".

	S.