Implementace protokolu pro RS-485?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Červen 14 21:52:28 CEST 2010

a co spinel od papouch.com ... ?
co je od papoucha, to funguje :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Sudovec
Sent: Monday, June 14, 2010 9:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Implementace protokolu pro RS-485?

Já bych naopak řekl že je lepší vzít hotový - kolega píše že s embedded systémy začíná a tak bude mít spoustu problémů podobných popisovanému const / code. Tak proč by si přidělával další tím že bude vymýšlet protokol.

Např. takový Modbus v ASCII režimu je opravdu jednoduchý a v RTU není o moc složitější. A výhodu to má v tom, že SW pro PC nemusí psát od začátku a knohovny jsou k dispozici.

	S.