multimetr UT-71

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Pondělí Červen 14 20:45:17 CEST 2010

Ked uz sme pri tych UT, ja tu mam stolny UT804 a tak zle
citatelny/nekontrastny LCD displej som este nevidel.
Je podsvieteny (pri napajani 230V nevypinatelne) zrejme modrymi LED, ale
akurat tak slabo, ze to sposobuje zosednutie pozadia, co je nasledne zle
citatelne aj v tme aj pri svetle v miestnosti.
Je to len moj problem, alebo mate to s tymi UT803 podobne?

(to uz ani nehovorim ze stroj musel byt asi mesiac po kupe byt zarucne
rieseny, kedze sa pri prepinani rozsahov stracalicisla z displeja a mrzol)
Peter Tesar.