filtr dolni propust

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Červen 14 11:55:16 CEST 2010

ano, presne to som myslel simulacie sa predsa robia na cim
realistickejsom modele. Takze ked chcem simulovat filter ktory bude
bezat na 16-bit fixed point aritmetike logicky nepouzijem algoritmy
pracujuce vo floating point. Alebo pouzijem a potom budem velmi
prekvapeny ze vysledok nezodpoveda simulacii, co je logicke, lebo som
simuloval uplne nieco ine.
Matematika je asi jedina veda kde su veci presne deterministicke :-)
b.