Re: Implementace protokolu pro RS-485?

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Červen 14 09:42:36 CEST 2010

> A nebude nejjednodussi si vymyslet vlastni protokol?
>
> Petr Tomasek <http://www.etf.cuni.cz/~tomasek>

   To je krasne, co clovek, to jiny nazor. :-) Ja osobne bych taky vymyslel nejaky svuj jednoduchy protokol, ty univerzalni prymuslove jsou zbytecne komplexni a slozite, pokud je chcete dodrzet presne, a casto pritom stejne nestaci (musite napr. poslat dve zpravy, protoze protokol neumozni poslat dost dat v jedne, musite zbytecne prehazovat poradi datovych bajtu, protoze protokol to tak definuje atd.).
   Pro naprogramovani takto jednoduche aplikace bych asi pouzil asembler, vyjde to stejne slozite, jako C, ale clovek presne vi, co se kde vevnitr deje. Kdyz pisu v C, stejne pak koukam a kontroluji, jak se nektere casti prelozily, takze ...
PM