[OT] Firebird SQL + Debian ?

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Červen 14 09:17:58 CEST 2010

Jaka je realna propustnost, uvazoval jsme z WRAPu udelat torrentoveho stahovace prave s HDD na USB, ale pak jsme to zavrhl protoze USB je jen 1.0 a rikal jsme si, ze to bude line jak svina .
PN

> Od: "Ales Filip"
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 14.06.2010 09:04
> Předmět: Re: [OT] Firebird SQL + Debian ?

Má ta deska USB? Já mám wrap s Geode, na CF kartě Debian, a data na USB
2,5" HDD

Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info