filtr dolni propust

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 14 08:08:41 CEST 2010

Kdysi se to tady probiralo ... . V jednocipu udelat prumer poslednich
cisel ci prumer s akumulaci (neboli FIR ci IIR). Deleni posenum bitu /2
nebo /4.
Nicmene to chce low pass filter  na vstupu. Pokud napriklad budu delat
prumer poslednich 4, tak low pass filter by mel byt

4(kolik cisel prumeruji)  * 4 (podvzrokovani je sice pri 2, ale radeji 3
a vice)= 16

Neboli pokud chci delat filtraci na 1kHz, tak musim AD samplovat na
16kHz a vice.

Je to stejne, jak s tim bitscope dig. osciloskopem, kde si zmensim
samplovaci frekveneci, ale na vstupu lezou harmonicke tj. nic nevidim
... zlata BM ..., ktera ma na vstupu filtry a prepinam prepinaci co chci
videt.

Jirka