[OT:] podpis [bylo: Re: zapis na PORTE u Atmega 162]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Červen 13 16:43:39 CEST 2010

Zdravim,
  moc dekuji za toto objasneni, tak takto je to. Ja jsem vedel, ze v okoli
byli ruzni ti Sumerove a Chetite, ale protoze jsem v textu cetl prave i o
faraonovi, rikal jsem si, ze to snad skutecne patri do Egypta.
  Jinak skutecne, historie neni muj obor, na ZS i SS jsem z ni mel vzdy
nejhorsi znamku - obvykle 3, jen vyjimecne 2 :-). Tak se jeste jednou
omlouvam, pokud jsem nekoho pohorsil, ale pokud jsem ho rozesmal a zlepsil
mu naladu, tak tim lepe :-).
  Zdravi Pavel