Jedna bohuzel moje debata o PRIKONU a VYKONU

Galloth lordgalloth na gmail.com
Neděle Červen 13 13:28:52 CEST 2010

Mozna nerozumim dobre tomu, co do toho sesitu pisete, ale tak trochu
mi to prijde, jako kdyby jste v tom sesitu delal tu nejdulezitejsi
praci. Oni maji v zasade predstavu co chteji. Vy udelate analysu,
sestudujete problematiku a vymyslite novy pristup jak toho dosahnout v
cetne navodu na zapojeni a ten jim predlozite. Co jim nyni brani Vam
rici dekujeme, nemame zajem a nenechat si to zapojeni udelat od
cloveka, kterej by ho sice nikdy nevymyslel, ale zato je jeho plat
polovicni nez Vas?
Tohle proste riskujete a nebo se proti tumu nejak branite?
Honza

Jan Kastil
galloth na jabbim.cz