Jedna bohuzel moje debata o PRIKONU a VYKONU

Hugo KOTTAS hugokottas na web.de
Sobota Červen 12 09:35:49 CEST 2010

Ano, ano,

v automotive se zacina "sesitem" Seznam uloh, kde je presne popsano co
zakaznik chce a seznam norem.
Normy jsou v elektronicke priloze.
Na to se odpovida sesitem " Seznam povinnosti", kde je popsano jak zadani
rozumim a co jsem schopen splnit.
A pak zacne dohadovani a pilovani textu na zaklade upresneni.

Teprve, kdyz "Sezanm povinnosti" zakaznik schvali, se zacina neco delat!!!
Takze:
1. Mam cerne na bilem co ten blbec chce
    Z toho vychazi kalkulace
2. Vim jestli to je splnitelne nebo ne
3. Kazda pozdejsi zmena se plati
4. neni vymluva " ale ja to myslel jinak"

Proti blah blah blah je to vice papiru, ale podstatne efektivnejsi vyvoj. A
nemusim plati za blbost
tzv. inzenyru, jejichz znalosti jsou pod urovni dobrych stredoskolaku!!!!!

On je casto lepsi zadny kseft jak kseft s negativnim ziskem.

HK