komplace Fuse na ARMu

Pavel hw na itherm.cz
Sobota Červen 12 01:19:24 CEST 2010

ano je to hracka, a v podstat neni pro praci a ani to nebyl muj cil.
stale mi ale prijde lepsi nez mini 2440 nebo podobne veci, protoze to ma
klavesnici, baterku, adapter a je to na prvni zapnuti pouzitelne.
co s timto delaji lide v Cine netusim, puvodni instalace WinCE mela i
nejakou verzi wordu, excelu, prohlizece powerpointu. a bez problemu jsem se
s tim dostal na net. sice pomalu, ale dostal.
Jak jsem psal, koupil jsem to jako HW na emulator. Bohuzel kompilace se
nedari.

Pokud myslite ze je vadna pamet. Jak ji otestovat?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 12, 2010 12:06 AM
Subject: Re: komplace Fuse na ARMu

Když jsem se ještě zabýval linuxem, tak úspěšné zkompilování jádra na
počítači se považovalo za zatěžkávací test systému, hlavně paměti.
Kompilování na počítači s vadnými paměťmi končilo právě takovou pěknou
hláškou.

Já bych tenhle bazmek nekoupil. Mě ten počítač připadá jako ty čínský
vrtáky, který vypadají jako vrtáky, ale nejsou to vrtáky. Táta domů přinesl
vítězoslavně sadu nářadí, tak jsem mu ty vrtáky zohýbal v prstech.

Občas přemýšlím, pro jaký trh jsou tahle zařízení vyráběna. Je možné, že pro
čínský trh, že místní nemají na nic lepšího. A nebo jsou to odpadky pro
západní civilizaci, která je tak bohatá, aby si mohla kupovat levné věci?

Vojta Bubník