Jedna bohuzel moje debata o PRIKONU a VYKONU

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Červen 11 19:18:37 CEST 2010

Konkrétně limit pro klimu byl tuším 20KKč, výkonově nejlíp na tom byly
nějaké nové peltiery, bohužel dostatečný výkon by se dovnitř neposkládal
(resp. ano, ale už nic jiného), cena převyšovala 200K a jelikož šlo o
novinku (tehdy na prospektech), dodací lhůta byla řádově půl roku.
Nakonec objednali klasickou rozvaděčvou klimu tuším nějak kolem toho 1kW.