Digikey dotaz k procleni

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Červen 11 13:00:32 CEST 2010

Ano zrovna jsem to chtel napsat. Pokud to ma prijit do nakladu firmy tak
to musi projit pres celnici v kazdem pripade. Zrejme to Petr Zahradniku
prehlidl kdyz vam odpovidal.

150 euro je limit pro zasilku nepatrne ceny, ale to se netyka pokud to
objednavate jako firma - tam musite proclit uplne vsechno (na vlastni
naklady). Pokud se tedy zase neco nezmenilo.

--
S pozdravem
Radek Vicek