Autoalarm

APA navrhpcb na gmail.com
Pátek Červen 11 12:56:47 CEST 2010

A mobil pri ztrate signalu nepretrzite vysila (podle me by nejdrive
mel pockat na signal BTS a az pote vybrat Bts a pripojit :), a jinak
nevim ze by zlodej oblezal auto s timto a zkousel, zda tam neni gsm
modul?

Znova, jakou ma asi tak jistotu, ze data neodeslky a ze tam neni jeste
lojack nebo jina frekvence? Ta z principu pak teoreticky vysila porad
a zarusit se vlastne neda (tim jen zesilite to vysilani ktere oni
hledaji) ...