Teplota PC zdroje

Zdenek Janovsky zdej na atlas.cz
Pátek Červen 11 10:06:28 CEST 2010

Cetl jsem o tomto problému u nejake starsi verze FF, ale snad uz to odstranili...

Zdeněk

 > Od: "Pavel Kutina"
 > Komu: "HW-news"
 > Datum: 11.06.2010 07:46
 > Předmět: Re: Teplota PC zdroje

 To, co popisujete jako usporny rezim (dlouha odezva na klavesnici a mys), se
 mi delo na normalnm "dospelem" Pentiu-M, a to vcetne periodickeho zatezovani
 procesoru do 100%. U mne to bylo zpusobene prave tim "nevinnym" FF, postupne
 vyziral systemove prostredky, az se dostal na mez, kdy masine nezbylo, nez
 zacit swapovat.

 Takze pokud mate podobny problem, mozna to nebude usporny rezim, prave
 naopak - masina jede na plny vykon a zvolna se zapeka.

 Pavel Kutina