Teplota PC zdroje

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pátek Červen 11 09:11:11 CEST 2010

K tomu konektoru jednoznacne ne, ty 4piny navíc jen posiluji draty co jsou
na tom 20pinu.

Tady mate pomerne rozsahly test teto desky, muzete porovnat sve a jejich
vysledky :-)
http://www.tomshardware.com/reviews/atom-d510-d510mo,2507.html

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, June 11, 2010 7:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: Teplota PC zdroje

To, co popisujete jako usporny rezim (dlouha odezva na klavesnici a mys), se

mi delo na normalnm "dospelem" Pentiu-M, a to vcetne periodickeho zatezovani

procesoru do 100%. U mne to bylo zpusobene prave tim "nevinnym" FF, postupne

vyziral systemove prostredky, az se dostal na mez, kdy masine nezbylo, nez
zacit swapovat.

Takze pokud mate podobny problem, mozna to nebude usporny rezim, prave
naopak - masina jede na plny vykon a zvolna se zapeka.

Pavel Kutina