Teplota PC zdroje

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Červen 11 06:09:36 CEST 2010

Mám právě tuto desku (D510MO) a taky jsem čekal zlepšení proti starší
945. Zatím je to zklamání.
Jedna věc je vysoká teplota. Case je přitom poměrně hustě perforovaný a
je určený pro pasivní chlazení.
Pak poměrně pomalá odezva na myš a klávesnici. Vypadá to, jako by se po
pár vteřinách spouštěl nějaký úsporný režim. Pak třeba 1-2 s trvá než
zareaguje na stisk nějakého tlačítka.
Při kopírování z USB HDD mě překpapilo velké vytížení CPU oscilující
mezi 50 - 100%. Ani po skončení kopírování, kdy neběžel žádný proces
kromě FF se nevrátilo pod 50. Navíc se USB HDD občas samovolně odpojuje...

Může mít vliv připojení napájení k MB 20-pin konektorem místo 24-pin?

Zdeněk