Teplota PC zdroje

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červen 10 23:04:19 CEST 2010

Podle toho jakej Atom bud 4 nebo 8W ma CPU. Silenej je opravdu ten
chipset - cekam kdy konecne udelaji neco co nezere 3x vic nez CPU.
Prijde mi ze potrebuji prodat to co maji na skladech.
Ja jsem nakonec na domaci firewall pouzil stary celeron 667MHz a
spotreba i s klasickym diskem je 18W.

--
S pozdravem
Radek Vicek