Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Červen 10 22:02:34 CEST 2010

Ta vase deska je tusim na Pentium III, uz si to moc nepamatuji, ale pocitam, ze to bude technologie 250nm, dnesni CPU maji 35nm. tedy 7x mene cili vydrzi 7x mene :-)
Vase deska je pajena olovem, to se uz dnes nesmi.
Vas CPU ma nevim, placnu  7x mene ranzistoru a jede na placnu na 2,3V dnes 1,xV a o tomto napeti se to toho cpu pere 40W proudove namahani C podstatne vetsi atd.

Je to jako se vsim, kdyz ve stodole najdete Bugatty z roku 35 jste v baliku a date ho do puvodniho stavu a muzete jezdit, az za 75 let najdete ve stodole dnesni auto, nejspise ho nikdy nezprovoznite protoze nesezenete ridici jednotku motoru
PN

> Od: "APA"
> Komu: HW-news
> Datum: 10.06.2010 20:07
> Předmět: Re: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

no nevim ale me jedou pocitace uz 13 rokem temer nepretrzite :-D
Nejlevnejsi desky Abit BP6 Dual Cpu. Ze by dnesni tecnologie byly na
pytel a ty 15 let stare byly OK?

2010/5/31 Pavel Novotný