mereni a logovani teploty v byte v pokojich.

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Červen 10 21:28:26 CEST 2010

Nepisete kolik do toho chcete vrazit ani jak dalece to ma byt stavebnice pripadne chcete neco sam bastlit.
Asi najdete nejaky PIC projekt s web serverem, ale co tak koukam tak za desku chteji cca 40E to uz kupte neco poradneho na cem pojede
linux a pak muzete pripojit sit DS18B20 na RS-232 viz neco jako http://www.hoppie.nl/tempsens/#software

Jak jsme psal ja to mam resene na MCU od Silabu, ta ridi sit DS18B20 + dalsi opicarny, pres RS485 to pak komunikuje s embenden deskou a linuxem, CPU tam mam Geode a zere to mene nez 5W.

Zrovna dnes jsem k tomu pripojil vlhkostni cidla SHT21, nahoodu o nich zrovna pisi i na www.hw.cz.
Dal mam ridla CO2, tlaku, svetel atd. vse na Silab a ADuC845, zacal jsem to ucesavat s tim, ze vse zverenim, ale znate to leto, vedro, dovolena, tak to vidim do nazimy.
PN

> Od: "APA"
> Komu: HW-news
> Datum: 10.06.2010 20:48
> Předmět: Re: mereni a logovani teploty v byte v pokojich.

Zdravim, a neexistuje nejaky Open Embedded porojekt, ktery by toto
resil? Hovova napln do PICe anebo navrh RS232/USB prevodniku pro
pripojeni k nejakemu pocitaci jak jsem psal vyse (aby to bylo
nezavisle na PC (ne nekam nosit cidla, ne stale pusteny pocitac k
vycitani udaju apod.) a udaje si to stahovalo samo do databaze a v
pripade pozadavku pres TCP/IP vygenerovalo grafy, udaje etc.?)

Dalkovy pristup do techto zarizeni je celkem snadny (dreambox, fritz
modemy s nadstavbou freetz, asus WL500 apod.), opravdu nevite o takto
"ucesanem" reseni? Zatim se nriznam se moc nehledal, na ten aAsus jsem
kdysi davno neco takoveho vide..