Kviz, tentokrat sobotni

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Úterý Červen 8 11:59:47 CEST 2010

Koukám na ty strašidelně zašumělé signály co Vám lezou z toho YIG. Když jsem si s YIG před časem hrál, zjistil jsem, že je nutné věnovat extrémní pozornost čistotě napájecího napětí pro YIG. Když jsem ho napájel z relativně rozumného impulsního zdroje lezly z něj strašné věci. Jakmile jsem ho začal čivit z kvalitního lineárního zdtoje poskytoval kvalitní čistý signál bez podobných šumových závojů a pod.

Netvrdím, že podobně citlivé je i Vaše YIG, ale zkusil bych to ověřit.

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of pavel PP
Sent: Monday, June 07, 2010 7:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kviz, tentokrat sobotni

Tak něco o SA tady
http://www.mrtestequipment.com/getfile.php?s=Agilent+8590A+Spectrum+Analyzer+Data+Sheet.pdf

obrázky tady
http://www.gumas.netfirms.com/fatpigdog/HP_8590A/HP8590A.htm

Jinak chystám hluchý tutoš jak se tím zachází na YouTube.

Chtěl bych rozšířit jeho rozsah do cca 3GHGz pomocí externího směšovače, který údajně nelze připojit tak jako k jiným SA, uvidíme.

Postavil jsem za tím účelem YIG s PLL (dle http://www.thegleam.com/ke5fx/stellex.htm)  a je ve fázi ladění, času ale málo .

vývoj software http://visualprog.cz

> Od: "om1ct" <ivan na vyzo.sk>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 06.06.2010 13:44
> Předmět: Re: Kviz, tentokrat sobotni

Zdravim, moze mi popisat parametre tej anteny k spektraku... uvazujem o
niecom podobnom...
s pozdravom Ivan Vyzinkar