OT: Netbook, OS a cesta do Ameriky

Mates kmates na iol.cz
Pondělí Červen 7 23:10:36 CEST 2010

Jsou zaměřeni na specifické tvary. V 10-ti připadech z 10-ti chtějí
vidět anténku od ICOM E90 což je klasický "gumový pendrek" cca 20 cm
dlouhý kterou z důvodu zmenšení namáhání SMA konektoru vozím odpojenou.
Jednou jsem si nechal vysvětilt proč je zrovna tento kousek zajímá.
Celkem ochotně mi vysvětlil že podezřelá je ta část kde se indukčnost
s několika závity jeví jako pružina. Už jsem se naučil ji ukazovat
hned když chtějí vidět obsah zavazadla a vždy jsou spokojeni.
K.M.