OT: Netbook, OS a cesta do Ameriky

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pondělí Červen 7 17:20:27 CEST 2010

Ja myslim, ze ono to neni az tak cerne jak to vidite. Podle mne je to
na letisti jak na pinpongovem utkani. Terorista neco provede, tak
letecke spolecnosti na to musi reagovat, takze zavedou nejaky
nesmyslny zakaz a zase se ceka, az se nekdo odpali. Nikdo ani tak
neresi bezpecnost cestujicich v letadle, ale vysledny dojem na
verejnost. Preci jen, ti v tom letadle uz zaplatili, a pokud bude
verejnost verit, ze letadlo je bezpecne dostatecne na to, aby se
letadla plnila, je uplne jedno kolik jich bude padat.

Honza

Jan Kastil
galloth na jabbim.cz