OT na neděli: Zajímavý bioelektrický experiment

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pondělí Červen 7 13:42:39 CEST 2010

Ja jako kluk zazil taky neco zajimaveho. Zkousel jsem na jazyk 9V
baterku jestli je jeste dobra (to jsem delaval casto). Z neznameho
duvodu se mi po prilozeni pred otevrenyma ocima objevil obrazek sumu jak
na analogove televizi, ktera je bez signalu. Po odpojeni baterky to zmizelo.
Byl jsem z toho dost mimo. Jedina neobvykla vec byla, ze jsem se u toho
druhou rukou opiral o radiator. Ale vzhledem k tomu ze jde o galvanicky
oddeleny zdroj si to doted neumim vysvetlit. Po chvilce jsem to stejne
zopakoval a nic se nestalo. Radiator neprobijel.

Tosa