1-Wire posileni a ochrana MCU?

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Pondělí Červen 7 10:31:37 CEST 2010

Zdravim,

asi mam prilis stesti, nicmene cca 150m kabelu (cat5e) zapojenych do
dvojite hvezdy a chybovost nezaznamenavam. Kazdy paprsek hvezdy je
zakoncen 4k7 odporem a nepouzivam parazitni napajeni. Cidel je asi 15
kusu. Experimentalne uz pul roku pripojeno primo na nohu atmega8. Spis
se stava ze se atmega8 zblazni a potrebuje reset - ale to ma asi spis
souvistlost s napajenim (cca jednou za tri tydny).

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz