1-Wire posileni a ochrana MCU?

Lukáš Grepl L.Grepl na sh.cvut.cz
Pondělí Červen 7 10:26:07 CEST 2010

> tento názor mohu potvrdit. Mám 5 čidel po bytě a cca 20 m vedení a
> docela hodně to zlobí (chybovost 20-30%). Nyní plánuji něco podobného do
> novostavby, ale 1-wire skončí každopádně na MCU v nejbližší příčce. Dál
> zatím nevím (RS485, ethernet)..

To já zase teda potvrdit nemůžu. Jak už jsem psal, těchto čidel jsme
namontovali stovky, na sběrnice o délce obvykle 50-150m i více a takovou
  míru chybovosti jsem nikdy nezaznamenal (odhadl bych tak o dva řády
menší). Jde právě o to jak kvalitně je udělaný budič a jak dobře je
napsaný onewire protokol. Také samozřejmě kabeláž, ale pokud je tam něco
na úrovni SYKFY nebo UTP tak taky není problém.

Pokud jsou tyhle věci v pořádku, funguje sběrnice velmi dobře.
Nezastírám, že jsou zde specifické problémy, ale většina z nich se dá
velmi dobře řešit.

Lukáš Grepl