OT: objekt v atmosfere

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Červen 6 16:20:01 CEST 2010

Zřejmě jde o shodu okolností, ale také jsem včera po západu slunce
viděl pět svítících bodů zcela nepodobných letadlu, hvězdě i družici.
Dětem jsem podal vysvětlení, že jde o UFO - přijato bez námitek.

Pozorováno z 50.125351 N 14.431169 E, azimut 180, výška cca 15 stupňů,
vzdálenost nezjištěna.

Aleš Procháska