OT: Kolotoč na telefonu :-)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červen 6 12:16:16 CEST 2010

no ty si s Jakubom Serychom asi najvacsi fanusik kolotoca ktoreho
poznam. Ja mam tieto veci v telefone. iPhonom ide ten koltoc aj riadit
:-))) ale aj tak som radsej ked to nevidim.
Chcel som sa spytat jednu vec. Mame par stranok so statusom vf systemu
ktore su ale pre jednoduchost implementacie pristupne len z vnutra, je
to viacmenej len zobrazenie xml suboru z databazy.
Dal by sa napisat nejaky maly script ktory by bezal povedzme na mohom
pocitaci a zobral tu stranku a ulozil ju ako html do public adresara? Co
by to obnasalo?
b.