Manual Inco ULMZ-4/50

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Červen 5 17:57:37 CEST 2010

Zdravim,

ziskal jsem polsky merici prijimac Inco ULMZ-4/50 (podle toho, co jsem nasel
na webu, je primarne urceny k mereni rusivych signalu v pasmu 25-300Mhz) a
nejak se mi nedari s nim udelat cokoli jineho, nez zapnout a naladit krasny,
homogenni bily sum :)

Vzhledem k tomu, ze puvodni majitel ho jeste celkem nedavno pouzival misto
radia, trochu mne to prekvapuje, skoro mi to pripada, jako kdyz vubec
nereaguje na signal na vstupu.

Vzhledem k tomu, ze je to pristroj polsky, jakekoli informace, vcetne
uzivatelskeho manualu, si jejich majitele nechavali plotit zlotem :) a
google mi nevraci nic pouzitelneho.

Nevite nekdo o tomhle pristoji neco blizsiho, idealni by samozrejme byl
uzivatelsky a servisni manual - do Polska platit neumim, do Cech ano :)

Diky za kazdou pomoc.

Pavel Kutina