Zasuvka UTP cerna

Radek Benedikt benedikt na login.cz
Pátek Červen 4 12:52:24 CEST 2010

> delaji se zasuvky UTP v cerne barve?

Pro nektere typy svých designovych rad je dela i ABB Elektropraga,
doporucuji proklikat konfigurator na:

http://www117.abb.com/konfigurator

jsou modularni, osazene klasickými Keystone konektory. (Ty Keystone ma ABB
celkem drahe, nevyrabi je a co jsem videl tak jsou nakupuje minimalne od
dvou vyrobcu.)
V cernem provedeni jsou i v designu Tango, daji se samozrejme kombinovat s
klasickými zasuvkami, vypinaci,.... Takze je si mozne vybrat nejen s ohledem
na pozadavek cerne barvy, ale i s ohledem na to jak vypadaji ostatni
vypinace a zasuvky v misnosti.

Radek (benedikt na lphard.cz)