OT- videokamera

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Červen 4 11:01:35 CEST 2010

FullHD jsem chtel proto, abych snimal v co nejlepsim rozliseni a
kvalite. Abych potom mohl pripadne neco odrezat, nebo jeste priblizit,
aniz bych to ve vyslednem formatu (treba DV) poznal jako ztratu kvality.
V archivu pak budu mit FullHD nesestrihany material, nebo i sestrihany a
podle distribucniho media nebo kanalu udelam prekodovani.

V prvni fazi si asi stejne udelam kratky scenar, natocim to nejakou
pujcenou kamerou a zkusim sestrihat, jak to bude vypadat.

Diky vsem za rady.

Oja