AMPER 2011 bude v Brne

Jan Galuszka konference na ei.cz
Čtvrtek Červen 3 21:25:45 CEST 2010

pro uklidneni .. bude to v tech novych halach na Vystavisti

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za
uživatele Pavel Kadečka
Odesláno: 3. června 2010 21:17
Komu: HW-news
Předmět: Re: AMPER 2011 bude v Brne

2010/6/3 DeeJay <deejay na email.cz>:
> BTW: ne nedelam si srandu, ucastnime se tezarskeho veletrhu a ten byva
primo
> v kamenne jame , takze bud bahno nebo prach , horko, zima a mezi tim
pajdaji
> slecny sekretarky na podpatcich a s helmou na hlave v doprovodu sefu :-)

Co mi to připomíná, jistou stavbu, kam mj. jezdily i nějaký ty
asistentky (aby tam vařili kafe šéfům, obsluhovaly kopírku apod.),
který ale nevytáhly paty ze stavební buňky, protože všude kolem bylo
bláto. Musela to pro ně bejt děsná votrava, protože tam jezdily
několik měsíců. Copak když člověk chodí v helmě a montérkách po areálu
a má co na práci, tak ten čas spíš uteče i když je tam od rána do
večera, ale dřepět u kompu a nemít do čeho dloubnout, to jsem ty holky
docela litoval.

P.K.